Od 1.04.2021r.
wprowadziliśmy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja
jest już uruchomiona. Aby się zarejestrować prosimy kliknąć w poniższy link:
Rejestracja jest również możliwa na naszej stronie
internetowej:
https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration
Poniżej znajdują się
linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć):
jak się
zarejestrować:
jak płacić i zamawiać
posiłki:
Nasz system działa na
zasadzie przedpłat, to znaczy aby
zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a potem złożyć
zamówienie. Zamówienia nie mogą być realizowanie z datą wsteczną.
Zamówienie należy złożyć na cały kolejny
miesiąc najpóźniej do 28 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który
składane są zamówienia.
Odwołać posiłek można w aplikacji
najpóźniej w dniu wydawania posiłku do godziny 8:30.
Odwołanego posiłku
nie można ponownie zamówić.
Informacje na temat
cen wybranych posiłków i zestawów, oraz kosztów wyżywienia na wybrany okres
znajdą Państwo po zalogowaniu w aplikacji.
Przy wyborze zestawów
prosimy kierować się Państwa deklaracjami
dotyczącymi wyboru posiłków dokonanych we wrześniu 2023.
Rodzice dzieci korzystających z
dofinansowania posiłków płacą jedynie za posiłki nie objęte dofinansowaniem i
tylko na nie składają zamówienia za pomocą aplikacji. Rodzice dzieci których
dofinansowanie obejmuje całodzienne wyżywienie nie zakładają konta w aplikacji. Zamówienia są składane przez przedszkole. Odwołanie
posiłków refundowanych prosimy każdorazowo zgłaszać telefonicznie lub e-mailowo
najpóźniej w dniu którego one dotyczą do godziny 8:30.
Po zarejestrowaniu
zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefon.
Jak to zrobić:
– w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
– następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką
– kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
– pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu
W przypadku problemów
z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta bok@zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez
zakładkę „Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również
aktualną instrukcję obsługi aplikacji.
Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować
bezpośrednio do dostawcy posiłków na adres mailowy: intendent@przedszkole-gloslow.pl
Pozdrawiamy,
Zespół
zamowposilek.pl