Instrukcja Vulcan

Utworzenie konta dzienniczka Vulcan

  1. Otwieramy stronę : https://uonetplus.vulcan.net.pl/piaseczno/
  2. Wybieramy opcję pierwszą ‘Logowanie przed zmianą’
  3. Wybieramy opcję ‘Przywróć dostęp’ i wprowadzamy adres mailowy który podaliśmy w przedszkolu.
  4. Klikamy w otrzymany na adres mailowy link i ustawiamy hasło.
  5. Przy ponownym zalogowaniu otrzymamy informację o zmianie wersji dziennika, klikamy ‘Przejdź dalej’ i autoryzujemy konto 4 cyframi numeru PESEL dziecka.
  6. W kolejnym kroku mamy wybór typu konta, zaznaczamy ‘Zwykłe konto’.
  7. W oknie „Tworzenie zwykłego konta dostępu do dziennika”, zapisujemy ‘Nowy Login’ i ustawiamy ‘Nowe hasło’.
  8. Nowymi danymi logujemy się na https://dziennik-uczen.vulcan.net.pl/piaseczno

 

Jak używać aplikacji Vulcan Obecność?

Zainstaluj i uruchom aplikację Vulcan Obecność. Naciśnij ‘Skanuj kod QR’.

Zeskanuj kod QR (telefon może poprosić o potwierdzenie dostępu do aparatu). Zaznacz imię dziecka (bądź wprowadź kod dziecka – opcja jeśli np. przyprowadzasz/odbierasz inne dziecko) i kliknij ‘Rejestruj’.

Otrzymasz potwierdzenie rejestracji wejścia/wyjścia dziecka wraz z podanym imieniem oraz godziną.