Instrukcja Vulcan
Utworzenie konta dzienniczka Vulcan
- Otwieramy stronę : https://uonetplus.vulcan.net.pl/piaseczno/
- Wybieramy opcję pierwszą ‘Logowanie przed zmianą’
- Wybieramy opcję ‘Przywróć dostęp’ i wprowadzamy adres mailowy który podaliśmy w przedszkolu.
- Klikamy w otrzymany na adres mailowy link i ustawiamy hasło.
- Przy ponownym zalogowaniu otrzymamy informację o zmianie wersji dziennika, klikamy ‘Przejdź dalej’ i autoryzujemy konto 4 cyframi numeru PESEL dziecka.
- W kolejnym kroku mamy wybór typu konta, zaznaczamy ‘Zwykłe konto’.
- W oknie „Tworzenie zwykłego konta dostępu do dziennika”, zapisujemy ‘Nowy Login’ i ustawiamy ‘Nowe hasło’.
- Nowymi danymi logujemy się na https://dziennik-uczen.vulcan.net.pl/piaseczno
Jak używać aplikacji Vulcan Obecność?
Zainstaluj i uruchom aplikację Vulcan Obecność. Naciśnij ‘Skanuj kod QR’.
Zeskanuj kod QR (telefon może poprosić o potwierdzenie dostępu do aparatu). Zaznacz imię dziecka (bądź wprowadź kod dziecka – opcja jeśli np. przyprowadzasz/odbierasz inne dziecko) i kliknij ‘Rejestruj’.
Otrzymasz potwierdzenie rejestracji wejścia/wyjścia dziecka wraz z podanym imieniem oraz godziną.